SPRINT
gra menedżerska MPPM
MPPM
Marketing&Prospecting Planing Method
najbliższy termin:
16.01.2026 | Katowice Ace Of Space
gra, która wyrywa z nieustannej analizy
i wymusza działanie!
Zagraj i wyjdź z paraliżu analitycznego!
Zapraszamy do wzięcia udziału w jednodniowej, menedżerskiej grze strategicznej, opartej o autorskie karty MPPM, w której na żywo wcielasz się w lidera zespołu marketingowo-sprzedażowego. Masz 1 dzień, aby – w dynamicznie zmieniającym się środowisku – zaplanować, przetestować i obronić plan marketingowo- sprzedażowy. Będziesz podejmować decyzje. Popełniać błędy. Walczyć z chaosem. I podejmować wyzwanie, które do tej pory omijałeś. Dowiesz się, co działa, co spala budżet, co zabija sprzedaż - wszystko po to, by odzyskać odwagę i pewność działania w swoim własnym biznesie.
Wynik końcowy to: plan marketingowo-sprzedażowy gotowy do wdrożenia.
87% uczestników poprawiło wyniki w sprzedaży i marketingu w ciągu 30 dni po grze.
Co trzeci uczestnik od razu nawiązuje nowe relacje biznesowe i podpisuje kontrakty.
Kris w ogniu pytań!
Zobacz wywiad, którego udzielił Kris podczas "Śniadania ekspertów" w Sfera TV i dowiedz się:
Dla kogo jest ta gra?
Właściciel / dyrektor firmy
Masz na głowie setki decyzji i ograniczone zasoby. Gra pokazuje Ci, jak osadzić działania w realnym czasie i zgrać zespół tak, żeby każdy wiedział, co i kiedy robi.
Specjalista
sprzedaży
Chcesz efektów, a nie kolejnych „kampanii dla kampanii”. Gra pokazuje, jak w praktyce ustalić, które działania marketingu realnie pomagają w sprzedaży – i jak je zsynchronizować w czasie.
Sukcesor w firmie rodzinnej
Wchodzisz w biznes, w którym każdy robi „po swojemu”. Gra uczy, jak stworzyć system, w którym wszyscy rozumieją się i działają według wspólnego planu.
Masz pomysły, ale nie zawsze są zrozumiałe dla sprzedaży czy zarządu. Gra uczy, jak projektować działania tak, żeby cały zespół miał wspólny język i jasne priorytety.
Specjalista marketingu
a może jesteś właścicielem STARTUP'u?
Masz ograniczony czas i kasę, a decyzji do podjęcia jest za dużo. Gra pozwala Ci wybrać 2–3 najważniejsze działania i nauczyć się współpracy tak, żeby zespół mówił jednym głosem.
Opinie uczestników
Magdalena Bugaj
Restauracja Moodro
Katarzyna Napieraj
Zakład Introligatorski
Grzegorz Truchlewski
AMT SYSTEMS
Piotr Dulat
Superpolisa
Kamil Sikora
Fox Studio
Marta Krzyśka
Sfera TV
Aleksander Walkowicz
ModiDom
Anna Lipok
English Best
Problem, który rozwiązuje gra
Masz za dużo możliwości, za mało czasu i ograniczony budżet.Do tego – każdy w zespole ma własne priorytety i inne spojrzenie. Efekt? Chaos i brak porozumienia. Gra daje Ci bezpieczne środowisko, w którym:
inżynier z doświadczeniem w przemyśle, autor Metody MPPM i kart MPPM. Od 13 lat buduje procesy sprzedaży i marketingu w polskich firmach – od rodzinnych biznesów po duże produkcje i kontrakty międzynarodowe.
Poznaj autora metody
Doświadczenie
6 lat w obsłudze kontraktów przemysłowych – m.in. kontrakty o wartości 4,7 mln GBP. 11 lat stałej współpracy z największymi mediami w Polsce – ponad 500 publikacji, 2 własne dodatki, 2 książki. 13 lat w sprzedaży i marketingu – projektowanie procesów prospectingowych, wdrożenia systemów, szkolenia i gry menedżerskie.
Firmy, z którymi pracował
Firmy produkcyjne, kancelarie, multiagencje ubezpieczeniowe, IT, centra beauty, firmy rodzinne, deweloperzy, fotowoltaika, hurtownie, agencje marketingowe i szkoleniowe. Wspiera zarówno mikro i małe firmy, jak i biznesy zatrudniające >50 pracowników.
Przykłady wzrostów klientów
+1,6 mln zł w rok.+6 mln zł w pół roku.Wzrost obrotów z 3 mln do 16 mln zł w 3 lata.Wyjątkowe projekty
Organizator gier menedżerskich z Akademią Leona Koźmińskiego – realizowanych na studiach MBA (relacja na YouTube). Twórca gry Sprint Marketingowy: Od pomysłu do sprzedaży, w której przedsiębiorcy podejmują ponad 100 decyzji i uczą się projektować strategie w czasie rzeczywistym.
67
67 opinii, średnia 4,9/5
98%
OPINIE
Sprawdź, co mówią o nas inni
Opinie uczestników i klientów Google: 67 opinii, średnia 4,9/5 ⭐
Facebook: 98% poleca - 132 opinie
POLECA
132 opinie, na facebooku
RELACJE Z OSTATNICH EDYCJI
Mieli ponad 100 decyzji do wyboru, 12 tygodni, szanse na pożyczki i dotacje, ale też musieli konfrontować się z błędami - zespołowo, na żywo, natychmiast. To wszystko sprawiło, że było bardzo realistycznie. A do tego uczestnicy poznali się lepiej, zobaczyli inny punkt widzenia, musieli przełamać schematy, a teraz będą konsultować swój biznes w ramach podsumowania ze strategiem. Zobacz w filmie, co mówią o grze na gorąco, a poniżej jak to wygląda w liczbach i faktach.
Zobacz relacje 4 edycji gry, podczas której po raz pierwszy na sali w Katowicach, spotkali się m.in. przedstawiciele branży prawniczej, księgowej, motoryzacyjnej, usług i IT, nieruchomości, restauracyjnej a także specjaliście ds. marketingu. Gra była naprawdę zacięta, a zespoły co rusz wyprzedzały się w prowadzeniu . Łącznie wszystkie zespoły podjęły blisko 80 decyzji, które nauczyły ich, m.in, że cykl Deminga , to wcale nie żaden wymysł - a realna pomoc w mądrym planowaniu. Słowem- działo się!
Co się czeka?
networking
Poznasz innych przedsiębiorców i menedżerów. Wymienisz się doświadczeniem i oczekiwaniami i złapiesz nowe kontakty biznesowe.
+100 decyzje
Gra odbywa się w 4 rundach, w trakcie których Twój zespół ma ponad 100 działań do wyboru i decyzji do podjęcia (zmagając się przy tym z realnymi dylematami marketerów i sprzedawców)
Czas
Gra uczy pokory wobec czasu – każda runda trwa 1h , a każda karta z działaniem pokazuje, ile naprawdę trwa dane działanie w realnym życiu. Uczestnicy mówią, że to świetna lekcja cierpliwości.
Każdy uczestnik otrzymuje 1 godzinę konsultacji z ekspertem poświęconą jego własnemu biznesowi (wartość 1000 zł). To moment, w którym przełożysz wnioski z gry na realne działania w swojej firmie.
konsultacja 1-2-1
Agenda
1
2
Networking moderowany (0,5 h)
3
Runda 0 – Wprowadzenie (0,5 h)
Rundy 1–4 – Decyzje i działania (4 x 1 h)
4
Zakończenie i certyfikaty (0,5 h)
5
Bonus – indywidualna konsultacja (1 h)
Co zyskujesz?
Q&A
Boję się wydać kasę, nie znam prowadzącego.
Czy mogę przyjść z kimś z firmy?
Czy mogę sprawdzić, kto będzie na danej grze?
Tak. Jeśli chcesz wiedzieć, z kim będziesz grać – zostaw numer telefonu i e-mail. Przed grą poinformujemy Cię, jakie branże reprezentują pozostali uczestnicy.
Boję się, że za mało wiem i będę odstawał.
Nie obawiaj się. Moderujemy pracę drużyn tak, żeby każdy uczestnik wnosił coś wartościowego. Z doświadczenia wiemy, że najlepsze wyniki osiągają zespoły, które współpracują i czerpią z różnic. Twój brak doświadczenia może być właśnie tym świeżym spojrzeniem, które pomoże drużynie wygrać.
Rozwiałem Twoje wątpliwości?
Kup wejściówkę i zagraj w swojej pierwszej symulacji biznesowej.
REGULAR
790
Pora wejść do gry. Gra MPPM to 1 dzień, który pokaże Ci, jak planować jak liderzy, a nie gaszący pożary.
EARLY BIRD
590
zł. netto
tylko 5 wejściówek
Pula dla tych, którzy nie potrzebują tysiąca argumentów.
Decydujesz – grasz – wdrażasz. Do wyczerpania puli 5 biletów.
LAST CALL
990
zł. netto
na 7 dni przed grą
Ostatnie miejsca.
Ktoś już planuje, a Ty jeszcze się zastanawiasz?
WEJŚCIÓWKI
zł. netto
na 14 dni przed grą
Gramy już 16.01.2026
w Katowicach!
W cenie:
- udział w grze (6h)
- catering (kawa, słodki poczęstunek)
- networking z innymi właścicielami firmy
- 45-minutowa indywidualna konsultacja Twojej strategii z Krisem lub innym strategiem JBS Europe.
Nie czekaj, aż ceny wzrosną!
Chcesz być na bieżąco i znać terminy z wyprzedzeniem?
Uzupełnij formularz i zapewnij sobie miejsce na edycjach 2026 - w cenie Early Bird
Dogrywamy szczegóły następnych edycji - jak tylko pojawią się konkretne terminy - wrócimy do Ciebie z info na maila!
Chcesz kupić OPEN TICKET ważny przez 6 msc w cenie Early bird?